התקנת תעלות פח שחור

חברת ונטק מספקת מגוון רחב של שירותים ומוצרים בהתאמה אישית לפי מידות, מפרט ודרישות הלקוח, כולל תכנון, ייצור והתקנת תעלות פח שחור על ידי צוות מקצועי תחת התקנים המחמירים בענף.
צרו קשר לקבלת מידע נוסף והצעה מותאמת אישית!

היתרונות של התקנת תעלות פח שחור

פח שחור מגולוון הוא פח שעבר תהליך גילוון כדי להגן על המתכת מפני היווצרות קורוזיה. 
ההגנה מיושמת על ידי ציפוי אבץ חמצני של המתכת, המעניק לה עמידות גבוהה בפני תהליכי חמצון וחלודה ולכן היא עמידה גם בפני לחות, פגעי מזג האוויר ומים.
מוצרי פח מגולוון מצריכים מינימום תחזוקה בזכות התכונות המיוחדות של החומר ולכן מקובל להשתמש בו למגוון רחב של צרכים, בין היתר גם לייצור תעלות פח שחור.

תעלות אלה משמשות למגוון רחב של תשתיות בתחומים שונים, כמו מערכות מיזוג, או הצנעה של תשתיות כבלים ועוד.
כאשר מבצעים תכנון וייצור מותאם אישית וכן התקנת תעלות פח שחור על ידי בעלי מקצוע מעולים, תוך הקפדה על כל פרט קטן ועמידה בתקנים הרלוונטיים, מתקבלת תוצאה איכותית, עמידות לשנים ארוכות, עמידה בתקנים מחמירים ועוד.

סוגי תעלות פח שחור

ההבדלים בין סוגי תעלות פח שחור עומדים על עובי דופן הפח, על מבנה התעלות ועל השימושים השונים שלהן. יש תעלות פח שחור שמותקנות מחוץ למבנה, על הקירות החיצוניים או על הגג לעומת תעלות שמותקנות על התקרה או לאורך קירות פנימיים במבנה.

גם הצורך בחיבור לאביזרים נלווים עשוי להשפיע על מבנה התעלה, על הצורה שלה ועל עובי הדופן, כדי להתאים את התעלה באופן אופטימלי לשימוש המיועד שלה.

תקנים להתקנת תעלות פח שחור

התקן להתקנת פח תעלות פח שחור עשוי להשתנות בהתאם לשימוש המיועד לתעלות.
למשל כאשר מדובר על תעלות שהן חלק ממערכת נידוף עשן, יש להקפיד על עמידה בדרישות התקן המחמירות ביותר של רשות הכבאות וההצלה וכן על דרישות מכון התקנים.
לצורך כך יש להקפיד על תעלות פח שחור בעובי 2 מ"מ המחוברות על ידי ריתוך בלבד ולהתקין מפוח עם תקן אש.
לבסוף, יש למגן את התעלות עם יריעות קרמיות מסוג ספציפי בהתאם לדרישות ת"י 1001.

תעלות פח שחור

התקנת תעלות פח שחור על ידי צוות ונטק

חברת ונטק מספקת מעטפת מקיפה ורציפה של שירותים, הכוללים אפיון ותכנון של מערכות נידוף, שחרור עשן, אוורור ויניקה, כולל תעלות פח שחור.
החברה מספקת בין היתר גם שירותי התקנת מנדפים, התקנת יחידות סינון, מיגון תעלות ביריעה קרמית ועוד.

אנו מקפידים לעבוד רק עם מומחים ובעלי מקצוע מהשורה הראשונה, מהמובילים בענף, המחזיקים ברישיונות עבודה בגובה – בהתאם לדרישת החוק והתקן.
בנוסף, אתם מקבלים תחת קורת גג אחת את כל השירותים על ידי אותו גוף מקצועי ומנוסה, החל מהתכנון של המערכת ועד להתקנה וליווי מלא עד לקבלת היתרים ואישורים רלוונטיים מכל הרשויות והגופים המקצועיים.

כך אנחנו יכולים להבטיח לכם התקנה מקצועית ואיכותית, עם מיצוי מלא של יכולות המערכת. התקנה מקצועית המאפשרת להאריך את חיי המערכת, למנוע ליקויים ולצמצם את התקלות בעתיד למינימום, תוך עמידה בדרישות החוק והתקן.

לסיכום,

חברת ונטק מספקת מעטפת רציפה וייחודית של שירותים, המיועדת לתת לכם מענה מקיף ואיכותי לכל צרכי התכנון, ייצור והתקנה של מגוון מערכות אוורור, סינון, יניקה ושחרור, בסטנדרטים גבוהים וללא פשרות, על ידי צוות מקצועי ומנוסה – מהמובילים בענף.

מחפשים התקנת תעלות פח שחור? אתם במקום הנכון – צרו קשר לפגישת ייעוץ אצלכם בעסק!

צור קשר

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר ולפגישת ייעוץ חינם.

זמינים לכל פניה באמצעות המייל: office@ventech-air.co.il

או בטלפון:  03-6881851055-555-2530

לוגו שקוף של חברת ונטק Ventech
לפגישת ייעוץ חינם ולקבלת הצעת מחיר צרו קשר
דילוג לתוכן