התקנת מפוח למסעדה

חברת ונטק מספקת תכנון וייצור בהתאמה אישית, לצד התקנה וליווי קבלת היתרים עבור מערכות אוורור ויניקה וכן מפוחים כחלק מהמערכת או באופן נפרד.

צוות החברה מציע שירותים מקצועיים ברמה גבוהה, כדי לספק את המוצר האופטימלי לצרכים שונים תוך התקנה מקצועית ואיכותית של מפוחים ומערכות אוורור, כדי לאפשר מיצוי מלא של יכולות המערכת. צרו קשר לקבלת מידע נוסף והצעה מותאמת!

התקנת מפוח בצורה מקצועית - למה זה חשוב?

מפוח הוא מכשיר חיוני שתפקידו להניע אוויר ברמות שונות של עוצמה, על ידי יניקה של אוויר מזוהם מתוך המבנה או על ידי דחיפת אוויר טרי לתוך המבנה באמצעות שימוש עם מסנני אוויר

מפוחים מיועדים לשמש חלק ממערכות סינון אוויר במקומות כמו מטבחים תעשייתיים, מסעדות, מאפיות ועוד, אך גם במפעלי תעשייה שונים, מעבדות ומקומות עם רמה גבוהה של כימיקלים שונים באוויר.

הפעולה החיונית של המפוח יכולה להיות תקינה ואיכותית רק בתנאי שהמפוח מותאם לצרכי המקום ומותקן בצורה מקצועית ואיכותית המאפשרת לו לפעול בצורה אופטימלית.

סוגי מפוחים שונים

קיימים סוגים שונים של מפוחים, מותאמים למטרות שונות ושימושים שונים, אשר יש להתקין אותם באופן מותאם לשימוש ולצורך, אך מקובל לחלק אותם לשני סוגים עיקריים:

מפוח צנטריפוגלי

פועל על עקרון הכוח הצנטריפוגלי (סיבובי), כאשר יש מפוחים צנטריפוגליים עם כניסה בודדת או כניסה כפולה, עם הנעת רצועות ישירה. הם לרוב משמשים בתוך מפוחי יניקת אוויר, כאשר יש מפוחים צנטריפוגליים בלחצים גבוהים או נמוכים, מפוחים שמיועדים להנעת אוויר בלבד, לעומת אחרים שמתאימים להנעת אוויר רווי בשמן (לתוך מערכת סינון אוויר), אוויר עם חלקיקי נסורת, או אוויר רווי באדים מזוהמים ואף אוויר רווי בכימיקלים ולחות. עבור כל מטרה ניתן לייצר מפוח שונה בהתאם לדרישה ולמפרט הרלוונטי.

מפוח צירי

מכונה גם שואב צירי. זהו מפוח הפועל על ציר מרכזי על ידי דחיפה או שאיבה של אוויר, כאשר הכניסה והיציאה של האוויר מתרחשות מאותו הפתח.


אצלנו תוכלו למצוא בין היתר את סוגי המפוחים הבאים:
מפוח יניקת עשן , מפוח שטיפת כלים, מפוח נירוסטה צנטריפוגלי ועוד.

כפי שניתן להבין, קיימים סוגים רבים של מפוחים למטרות שונות ולכן השלב הראשון בתהליך התקנת מפוח הוא בחירה של מפוח מתאים באופן מדויק לצרכים שלכם.

בחירת מפוח לפני התקנה - איך בוחרים?

כדי לוודא התקנת מפוח אופטימלית ויעילה, חשוב להתאים את המפוח לצרכים הרלוונטיים. למשל:

  • גודל שטח החלל המיועד לאוורור
  • מאפייני מיוחדים של האוויר (רווי בשמן, אדים או כימיקלים, אוויר חם מאוד, עשן וכן הלאה).
  • טמפרטורה ורמת הלחות של האוויר אותו המפוח צריך לינוק, לסחרר או לדחוף
  • הספק ומהירות נדרשים לפעולת האוורור 
  • החברה המייצרת – רמת המקצועיות ואיכות העבודה, רמת הניסיון ואיכות אנשי המקצוע שעובדים בחברה, כל אלה קובעים את איכות המוצר שתקבלו ואת איכות עבודת ההתקנה המשפיעה ישירות על איכות המוצר בטווח הארוך.

התקנת מפוחים למסעדות עם ונטק

היתרון הבולט של התקנת מפוח עם חברת ונטק הוא רצף שירותים מקצועי על ידי צוות מנוסה ואיכותי, המחזיק ברישיונות עבודה בגובה לפי דרישת החוק והתקן.
צוות החברה מספק מעטפת רציפה של שירותים, הכוללים תכנון, ייצור, התקנה וליווי למערכות אוורור ויניקה, כאשר לכל אורך התהליך אתם מקבלים שירות מתואם ברמה מקצועית גבוהה על ידי אותו הגוף.

כך אפשר להבטיח לא רק מערכת מותאמת אישית, איכותית בסטנדרטים המחמירים ביותר בשוק, אלא גם התקנת מפוח מסעדה באופן מדויק המאפשר למצות את היכולות של המערכת, למנוע ליקויים ולצמצם את התקלות בטווח הארוך.

לסיכום, חברת ונטק מספקת שירותים מותאמים של התקנת מפוחים למסעדות לצד תכנון, ייצור והתקנה של מערכות אוורור ויניקה מלאות או חלקיות וכן שדרוג מערכות קיימות.

צרו קשר לקבלת מידע נוסף ולקביעת פגישת ייעוץ בבית העסק!

מוצרים לתעשיית המזון
צור קשר

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר ולפגישת ייעוץ חינם.

זמינים לכל פניה באמצעות המייל: office@ventech-air.co.il

או בטלפון:  03-6881851055-555-2530

לוגו שקוף של חברת ונטק Ventech
לפגישת ייעוץ חינם ולקבלת הצעת מחיר צרו קשר
דילוג לתוכן