התקנת מערכת סינון פחם פעיל

חברת ונטק מספקת תכנון, ייצור מותאם אישית וכן התקנת מערכות סינון פחם פעיל בהתאם לסטנדרטים המחמירים בענף ודרישות איכות הסביבה, בשילוב עם מערכות כמו תעלות אוורור, מסנני אוויר, תעלות יניקה ועוד.

לקבלת מידע נוסף והצעה מותאמת – דברו איתנו!

למה צריך התקנת מערכת סינון פחם פעיל?

מערכות סינון פחם פעיל נחשבות אפקטיביות במיוחד בסינון של חלקיקים מזהמים, גזים וריחות קשים מהאוויר.
לרוב הן משמשות תוספת למערכות סינון ונידוף מלאות, הכוללות מנדפים, תעלות, מפוחים ומסננים, שתפקידה לספק רמה גבוהה יותר של יעילות בתהליכי סינון אוויר מוקפדים.
במיוחד במערכות סינון אוויר או מנדפים של מטבחים הפועלים בהיקף גדול במיוחד כמו מטבחים תעשייתיים ומוסדיים.

במטבחים כאלה נפלטות כמויות גדולות של עשן, שמנים ומזהמים שונים לחלל האוויר ולכן יש לבצע סינון מקסימלי של האוויר בתוך המטבח ושל האוויר שיוצא החוצה אל מחוץ למטבח והמבנה. 

התקנת מערכת סינון פחם פעיל היא מקובלת ואפקטיבית במיוחד גם בענפי תעשייה שונים, לצורך סינון חומרים רעילים מסוגים שונים הנפלטים אל חלל האוויר בתהליכי ייצור. 
במקומות אחרים, מערכת סינון פחם פעיל קיימת כדי לנקות את האוויר לטובת חלקי ציוד ורכיבים רגישים לזיהום, כדי לייעל את העבודה ולהאריך את חיי המיכשור הרגיש.

פחם פעיל מספק תהליכי סינון אפקטיביים ואיכותיים במיוחד, בהתאם לסוג הפילטר ומבנה הפחם עצמו כמובן. עם זאת, מדובר על חומר עם יכולת ספיגה גבוהה במיוחד של רעלים ומזהמים ולכן כאשר האוויר עובר דרך הפחם, הוא יוצא מצידו השני כאשר הוא מטוהר במידה אופטימלית.

סינון אוויר

איך בוחרים איזו מערכת סינון פחם פעיל להתקין?

קיימים סוגים שונים של מערכות סינון פחם פעיל ולכן חשוב לבחור את המפרט המתאים ביותר לצרכים שלכם, בעזרת בעלי מקצוע ומומחים בעלי ניסיון בתחום, אותם אנו מעמידים לרשות לקוחותינו:

  1. גודל ניתן לייצר מערכת סינון פחם פעיל בגדלים שונים כדי להתאים אותה לגודל החלל הרלוונטי, למיקום שלה בחלל ולסוג השימוש המיועד לה.
  2. סוג פעולת הסינון מערכות סינון פחם פעיל פועלות על בסיס טכנולוגיות שונות כדי לתת מענה אופטימלי לצרכים שונים של סינון אוויר – למשל סינון גזים רעילים, לעומת סינון כימיקלים, לעומת שמנים ואדי בישול או לצורך סינון ריחות.
  3. דרגת הסינון ניתן ליצור מערכות סינון פחם פעיל בדרגות שונות של סינון וטיהור, בהתאם לסוג החלקיקים המסוננים וסטנדרט הסינון הנדרש על ידי הלקוח.
  4. איכות המערכת –  מערכת סינון פחם פעיל איכותית מצריכה מינימום תחזוקה ותהליכי ניקוי מינימליים. עם זאת, גם התקנת המערכת משפיעה על צרכי התחזוקה שלה ועל רמת היעילות של המערכת, בהתאם לרמת המקצועיות שבה ביצוע עבורכם את ההתקנה.

התקנת מערכת סינון פחם פעיל עם חברת ונטק

חברת ונטק מספקת שירותים מקיפים ורציפים של אפיון, תכנון וייצור מותאם אישית של מערכות סינון, יניקה, אוורור ונידוף למגוון צרכים לצד התקנת מערכות סינון איכותי ומקצועית על ידי בעלי מקצוע מהמובילים בענף.

התקנה על ידי הגוף שתכנן וייצר עבורכם את המערכת היא כמובן הבחירה האידיאלית, לצד סטנדרטים מקצועיים גבוהים של צוות ונטק, כולל החזקה ברישיונות עבודה בגובה לפי דרישת החוק.

כל אלה מאפשרים לנו לספק ללקוחותינו שירותי התקנה ברמה גבוהה מאוד, להבטיח שהמערכת תהיה נטולת ליקויים, עם אפשרות מקסימלית למיצוי היכולות של המערכת, עם מינימום שחיקה ובלאי ומינימום תקלות בטווח הארוך.

לסיכום,

חברת ונטק מספקת ללקוחותיה מגוון פתרונות סינון מותאמים לצרכים ודרישות ספציפיות של כל לקוח, כולל תכנון, ייצור והתקנה מקצועית, לצד ליווי עד לקבלת האישורים וההיתרים הדרושים לעסק. צרו קשר לקבלת מידע נוסף והצעה מותאמת!

התקנת מערכת סינון פחם פעיל
צור קשר

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר ולפגישת ייעוץ חינם.

זמינים לכל פניה באמצעות המייל: office@ventech-air.co.il

או בטלפון:  03-6881851055-555-2530

לוגו שקוף של חברת ונטק Ventech
לפגישת ייעוץ חינם ולקבלת הצעת מחיר צרו קשר
דילוג לתוכן