התקנת מערכת סינון אוויר

חברת ונטק מספקת שירותים מקיפים ומלאים של תכנון וייצור, התקנה וליווי של מערכות סינון אוויר למגוון תעשיות ועסקים, בהתאמה אישית ותוך עמידה בסטנדרטים המחמירים ביותר בענף.
המטרה שלנו – לספק לכם אוויר נקי ומסונן, לטווח ארוך, עם מינימום תחזוקה, ניקוי ותקלות. 
אז מה חשוב לדעת על התקנת מערכות סינון אוויר?

התקנת מערכת סינון אוויר - למה זה חשוב?

מערכות סינון אוויר משמשות בעיקר במטבחים סגורים, או בניינים סגורים שאין בהם מספיק אוורור טבעי. במקומות כאלה עלול להיכלא בתוך הבניין אוויר מזוהם, שעלול לגרום לסכנה בריאותית, או לריחות רעים.
לכן, כדי לשמור על בריאות העובדים ועל בריאות הלקוחות, התקנת מערכות סינון אוויר היא חובה במקומות רבים.

עם זאת, כדי לוודא פעולה תקינה של המערכת לטווח ארוך וקבלת התוצאה הרצויה – אוויר מסונן ונקי, ללא ריחות לוואי וללא חלקיקים מזהמים – חשוב לבצע התאמה מדויקת של המערכת לצרכי המקום, ייצור מותאם אישית ומדויק לדרישת הלקוח וכן התקנה מקצועית שמשלימה את התהליך, כדי לוודא מיצוי אופטימלי של יכולות המערכת ולמנוע ליקויים בעתיד.

תצוגה מקדימה של מסנן אוויר

שימושים שונים של מערכות סינון אוויר

מערכות סינון אוויר מוכרות בעיקר בתפקידן במטבחים לצורך סינון ואוורור העשן, האדים והשמן מחלל המטבח הסגור. 
המערכת מאפשרת לשמור על אוויר נקי מזיהומים, שומרת על בריאות העובדים והסועדים, וגם שומרת על המבנה מפני הצטברות ריחות רעים בטווח הארוך.

במבנים אחרים נדרשת פעולה של מערכת סינון אוויר כדי למנוע ריחות של עשן סיגריות במבנה סגור, או במתחמי חניה תת קרקעיים.
התקנת מערכות סינון אוויר נדרשת גם במפעלי תעשייה ומתקני ייצור בהם עושים שימוש בכימיקלים נדיפים, אדי דבק וצבע, חומרי ניקוי ועוד.
כמו כן, במקומות רבים מצטבר אוויר חם בעקבות פעולה של מכונות ומכשור אלקטרוני, אשר יש להחליף ולסנן אותו כדי להכניס אוויר טרי וקריר.

סינון האוויר מבחוץ וסינון האוויר שבפנים

במקומות רבים נדרשת התקנת מערכת לסינון אוויר כדי לסנן את האוויר הנמצא בתוך החלל מכל החלקיקים המזהמים שנוצרים בתוך החלל ולהשאיר את האוויר נקי ובריא.

אבל במקרים אחרים, מערכות סינון משמשות גם כדי להכניס לתוך החלל אוויר מסונן מבחוץ. במיוחד כאשר נדרשת רמה גבוהה של סטריליות וניקיון לאוויר הנכנס פנימה. למשל מעבדות וחדרים נקיים, מפעלי ייצור בעלי אופי מסוים וכן הלאה.

התקנת מערכות סינון אוויר עם חברת ונטק

קיימים סוגים שונים של מערכות סינון אוויר, ביניהם:

מערכת סינון פחם פעיל המשמשת לטיהור האוויר במטבחים גדולים עם רמת יעילות גבוהה במיוחד בתהליכי סינון ריחות ושמנים, באמצעות ספיחה של החלקיקים המזהמים על ידי הפחם.

מערכת סינון אלקטרוסטטית משמשת לצורך הרחקת חלקיקים זעירים של מזהמים כמו נבגים, וירוסים ועוד – מזרמי גז ואוויר ברמת יעילות אופטימלית.

יחידת סינון אבסולוטית יחידה מתקדמת, מותקנת כחלק ממערכת סינון אוויר מלאה, הכוללת תעלות, מסנני אוויר ועוד. 

סינון אוויר
מפוח

התקנת מערכות סינון אוויר עם חברת ונטק

חברת ונטק מספקת את כל השלבים בהתקנת מערכות סינון אוויר, החל באפיון ותכנון של המערכת  וייצור מקצועי שלה בסטנדרטים המחמירים ביותר ועד התקנת מערכות סינון אוויר, כולל ליווי מלא של התהליך עד לקבלת האישורים וההיתרים הרלוונטיים.

הכל על ידי בעלי מקצוע מהמובילים בתחומם, אשא מחזיקים ברישיונות עבודה בגובה, כדי לבצע התקנה בהתאם לדרישות החוק והתקן.
כאשר אתם מקבלים התקנה על ידי הגוף שתכנן וייצר עבורכם את המערכת, אתם מבטיחים התקנה בתנאים אופטימליים, באופן המאפשר מיצוי של יכולות המערכת, תוך הגנה על המערכת מפני ליקויים וצמצום התקלות למינימום בעתיד.

לסיכום,

חברת ונטק מספקת מעטפת מקיפה ורציפה של שירותי התקנת מערכת לסינון אוויר, לצד שירותי תכנון וייצור בהתאמה אישית – לפי הצורך.

צרו קשר לקבלת מידע נוסף ולתיאום פגישת ייעוץ אצלכם בעסק!

צור קשר

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר ולפגישת ייעוץ חינם.

זמינים לכל פניה באמצעות המייל: office@ventech-air.co.il

או בטלפון:  03-6881851055-555-2530

לוגו שקוף של חברת ונטק Ventech
לפגישת ייעוץ חינם ולקבלת הצעת מחיר צרו קשר
דילוג לתוכן