התקנת מנדפים לבית מלון

חברת ונטק מספקת שירות מקצועי על ידי בעלי מקצוע מהשורה הראשונה בתחום, של תכנון, ייצור והתקנת מערכות נידוף מגוונות ואיכותיות בהתאמה אישית, לצד שדרוג מערכות קיימות או התקנת מנדפים לבית מלון. צרו קשר למידע נוסף!

התקנת מנדפים לבית מלון - למה זה חשוב?

בתי מלון הם המקומות הקלאסים שבהם התקנת מנדפים היא חיונית לתקינות העבודה.
בגלל הדרישה לייצר מזון מגוון, איכותי וטרי בכמויות גדולות לאורחי המזון ובמקביל – לשמור על אווירה נעימה, אוויר נקי ובריא, עם ריחות נעימים של ניקיון בחלל (מכירים את הביטוי "ריח של בית מלון"?).
לכן מנדפים משתלבים בענף המלונאות בתור אלמנט הכרחי ואף קריטי לפעולה תקינה ולצורך מתן שירות ברמה הנדרשת ללקוחות.
למעשה החוק מחייב בתי מלון להתקין מנדפים במטבחים השונים, גם כדי לשמור על בריאות העובדים והאורחים במלון וגם כדי להגן על סביבת המלון מפני זיהום הנפלט מהמטבחים.

עם זאת, כדי להבטיח שאתם מקבלים מנדפים הפועלים בצורה אופטימלית, ממצים את היכולות של המערכת, מוודאים חיסכון באנרגיה ושומרים על המערכת לטווח ארוך, חשוב לוודא התקנת מנדפים על ידי צוות מקצועי המקפיד על סטנדרט גבוה של התקנה.

חשיבות התקנה מקצועית של מנדפים במלון

כמו כל מתחם אירוח שמפעיל מטבח תעשייתי, גם בתי מלון מחויבים על פי חוק להתקין מערכות נידוף העומדות בתקנים ובדרישות של משרד הבריאות, המשרד לאיכות הסביבה וכן רשות הכבאות וההצלה.
בנוסף, מערכות אלה מיועדות לשמור על האוויר בחלל המלון נקי ונעים, כדי לשמור על סביבה נעימה ומזמינה עבור האורחים.

כדי לעמוד בכל הדרישות הללו, חשוב לבצע התקנה מקצועית ומדויקת של המערכת. בעיקר כאשר מדובר על מערכות נידוף או מנדפים לבית מלון, שהם הרבה יותר מורכבים ומסועפים בדרך כלל מאשר מערכות נידוף במקומות קטנים יותר.

התקנה מקצועית מבטיחה לא רק מימוש אופטימלי של כל יכולות המערכת, אלא גם ליווי מקצועי של בעלי המקצוע של החברה עד לקבלת האישורים הרלוונטיים על ידי הרשויות המעורבות בתהליך הרישוי וכן אחריות על פעולת המערכת, אותה ניתן לממש רק בתנאי שהתבצעה התקנה מקצועית ונכונה, לפי הנחיות היצרן.

איך להבטיח התקנת מנדפים לבית מלון בצורה מקצועית?

הדרך האידיאלית להבטיח התקנה מדויקת ונכונה של מנדפים לבית מלון ובכלל, היא להזמין את עבודת ההתקנה על ידי צוות מקצועי ומנוסה. 

חברת ונטק מציעה מעטפת מלאה ורציפה של שירותים, הכוללים תכנון וייצור בהתאמה אישית של מערכת נידוף לבית מלון ועד להתקנה על ידי הצוות המקצועי של החברה, הכולל את בעלי המקצוע המובילים בתחום, בעלי הסמכה ורישוי לעבודה בגובה – בהתאם לדרישת החוק והתקן.

כך אנחנו יכולים להבטיח לכם שימוש אופטימלי, ארוך טווח, איכותי ונטול תקלות במערכת שאותה יצרנו במיוחד עבורכם.

סוגי מנדפים לבתי מלון

מגוון עשיר וייחודי של מאכלים ומטבחים בבית המלון הוא אחת האטרקציות בחווית האירוח. 
לכן בתי מלון משקיעים במגוון גדול של מטבחים, המספקים סוגים שונים של מזון במסעדות המלון, בחדרי האוכל וגם במזנונים השונים, בלובי ועוד.
משום כך, מלון אחד עשוי להפעיל מספר מטבחים במקביל, אשר בכל אחד מהם מתקיימות שיטות בישול שונות, בקנה מידה שונה תוך שימוש במגוון אחר של מכשירים וציוד.
לכן בבתי מלון יש צורך בסוגים שונים של מערכות נידוף ומנדפים. למשל:

  • מנדף גריל
  • מנדף שטיפת כלים
  • מנדף כפול
  • מנדפים חכמים
  • מנדף תנור ועוד.

לסיכום, חברת ונטק מספקת מעטפת שירותים רציפה כדי לספק ללקוחותיה את המערכות האופטימליות לצרכי בית המלון לצד התקנה מקצועית עם אחריות ארוכת טווח, לוודא שההשקעה שלכם משתלמת לטווח ארוך ומספקת את כל צרכי המלון, כולל ליווי עד לקבלת האישורים הרלוונטיים. צרו קשר ונשמח להגיע לפגישת ייעוץ בשטח!

מוצרים לתעשיית המזון
צור קשר

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר ולפגישת ייעוץ חינם.

זמינים לכל פניה באמצעות המייל: office@ventech-air.co.il

או בטלפון:  03-6881851055-555-2530

לוגו שקוף של חברת ונטק Ventech
לפגישת ייעוץ חינם ולקבלת הצעת מחיר צרו קשר
דילוג לתוכן