התקנת מנדף חכם

חברת ונטק פועלת בתחום שלושה עשורים, שבמהלכם בין היתר התמקדה במחקר ופיתוח של מוצרים ייחודיים, כמו מנדפים חכמים והיברידיים לשימושים שונים.
צוות החברה עוסק בתכנון מותאם אישית, ייצור והתקנה של מערכות חכמות לנידוף וסינון אוויר באמצעות שימוש עם מסנני אוויר, המספקות תוצאה אופטימלית לצד חיסכון משמעותי בהוצאות האנרגיה.
צרו קשר לקבלת מידע נוסף!

התקנת מנדף חכם - מה זה אומר?

מנדפים חכמים מצוידים בחיישנים שתפקידם לזהות מתי זיהום האוויר בחלל מצריך הפעלה של המנדף. 
באופן הזה המנדף פועל רק כאשר יש בכך צורך. כך הוא חוסך אנרגיה באופן משמעותי וגם מצמצם את רמת הבלאי של המכשיר.
בנוסף, מנדפים חכמים מצוידים בנורות חיווי שתפקידן להתריע כאשר המנדף זקוק לפעולת ניקוי או תחזוקה, כדי להבטיח ביצוע עבודות תחזוקה וניקיון רק כאשר באמת יש צורך בכך.

עם זאת, מדובר על מערכת מורכבת, שיש בה חלקים שונים האחראים על פעולה תקינה, יעילה וחסכונית של המערכת. 
לכן, כדי למקסם את התועלת מהמערכת ואת החזר ההשקעה, חשוב לבצע התקנת מנדף חכם רק על ידי אנשי מקצוע מתאימים, שיש להם את הידע, הכלים והיכולת לבצע התקנה מדויקת ונכונה של המערכת.

התקנת מנדף חכם

התקנת מנדף חכם עם חברת ונטק

אחד מהמוצרים הייחודיים של חברת ונטק בתחום הוא מנדף חכם היברידי. מדובר על פטנט ייחודי של חברת ונטק, הפועל כמו מנדף רגיל, אבל בעת הצורך יכול להפוך למנדף חכם. 
ניתן להתקין בתור שלב ראשון מנדף רגיל מבית ונטק, המאפשר באמצעות פעולת שדרוג פשוטה להפוך למנדף חכם (במקום לקנות מנדף חכם ולזרוק את המנדף הישן).

עם זאת, ניתן ומומלץ להזמין מבית חברת ונטק מעטפת של שירותים רציפים לקבלת האפקט המקסימלי: תכנון מותאם אישית של מנדף או מערכת נידוף מכל סוג, ייצור על ידי בעלי מקצוע מומחים של המנדף בהתאם לדרישות הלקוח ומאפייני החלל ולבסוף התקנה מקצועית של המנדף על ידי בעלי מקצוע מנוסים, המחזיקים ברישיונות עבודה בגובה, בהתאם לדרישת החוק והתקן, עם ליווי צמוד יד ביד עד לקבלת האישורים מהרשויות הרלוונטיות (מכון התקנים, רשות הכבאות וההצלה, משרד הבריאות, המשרד לאיכות הסביבה).

רצף השירותים שאתם מקבלים אצלנו תחת קורת גג אחת מבטיחה שתקבלו התקנה מדויקת ומקצועית של המערכת על ידי אותו הגוף שתכנן ויצר עבורכם את המערכת.
התקנה כזו מבטיחה מניעה מקסימלית של ליקויים, פעולה אופטימלית של המערכת לטווח ארוך וצמצום התקלות בטווח הארוך למינימום האפשרי.

יתרונות התקנת מנדף חכם

נוסף על היותם חסכוניים בחשמל, מנדפים חכמים מצוידים במנגנון שמאריך את החיים שלהם ולכן הם חסכוניים בצרכי התחזוקה והתיקונים, וגם בצרכי הניקיון. 
אין צורך לעצור את העבודה כדי לנקות את המערכת באופן תקופתי, אלא רק כאשר נורית החיווי הרלוונטית נדלקת ומאותת שיש צורך לבצע ניקוי.
בנוסף, הם בנויים מלכתחילה בצורה המאפשרת ניקוי קל ומהיר, כאשר כמות הלכלוך המצטבר בתוכם היא קטנה יותר בהשוואה למנדפים רגילים – הם צוברים פחות לכלוך כי הם פועלים רק בשעת הצורך.

לבסוף, מנדפים חכמים הם גם קטנים יותר ולכן קל יותר להתקין אותם בכל מקום, כולל מטבחים קטנים.

לסיכום,

חברת ונטק מספקת מעטפת רציפה של שירות מקצועי על ידי בעלי המקצוע המובילים בתחום המנדפים, החל בשלבים של תכנון מותאם אישית של המערכת ועד להתקנת המערכת, תוך ליווי צמוד עד לקבלת כל האישורים וההיתרים הנחוצים.

הצוות שלנו עתיר ניסיון, כלים מקצועיים וידע, המאפשרים לנו לא רק לתת לכם ייצור של מערכות נידוף איכותיות בסטנדרט מהגבוהים ביותר בשוק, אלא גם לספק לכם שירות התקנה של מנדף חכם, שמשלים את השירות ומבטיח לכם מיצוי מלא של יכולות המערכת והחזר השקעה אופטימלי.

צרו קשר לקבלת מידע נוסף ולפגישת ייעוץ אצלכם בשטח.

התקנות מנדף במסעדה
צור קשר

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר ולפגישת ייעוץ חינם.

זמינים לכל פניה באמצעות המייל: office@ventech-air.co.il

או בטלפון:  03-6881851055-555-2530

לוגו שקוף של חברת ונטק Ventech
לפגישת ייעוץ חינם ולקבלת הצעת מחיר צרו קשר
דילוג לתוכן