התקנת ארובות נירוסטה

חברת ונטק מייצר ומתקינה ארובות נירוסטה איכותיות בהתאמה אישית לפי דרישות הלקוח למגוון צרכים, לצד מערכות סינון אוויר, יניקה ונידוף, לשמירה על אוויר נקי בהתאם לתקנים המחמירים בענף.

לקבלת מידע נוסף והצעה מותאמת על התקנת ארובות נירוסטה – דברו איתנו!

למה צריך התקנת ארובות נירוסטה?

ארובות מיועדות לשחרור עודפי עשן ואדים מתוך מבנים סגורים ומסייעות ליצירת תנאי בעירה מתאימים.
עם השנים, שימוש בארובות לצורך אוורור חללים כמו מטבחים מוסדיים וחללים תעשייתיים מסוגים שונים, נעשה מתוחכם יותר, על ידי שימוש בחומרי גלם איכותיים ועמידים – כמו נירוסטה.
זאת נוסף על עיצוב ותכנון ארובות מתוחכם ויעיל יותר וכן חיבור למערכות סינון, מנדפים ומפוחים שעוזרים ליצור סביבה נקיה ממזהמים.

עם זאת, כדי לבחור ארובה מתאימה לצרכים שלכם, חשוב לבחון פרמטרים שונים ולאפיין את הצרכים המדויקים של העסק, כדי לוודא יעילות אופטימלית של הארובה – בין אם היא מיועדת לסלק מהחלל רכיבים רעילים, גזי שריפה, או פיח, חלקיקי מים ואדים נושאי כימיקלים ואף כדי לווסת את מינון האוויר בסביבת בעירה כדי לאפשר תנאי בעירה תקינים.

למשל במטבחים גדולים שבהם פועל גריל, התקנת מערכת אוורור, יניקה ושחרור עשן היא לא רק חיונית לצורך שמירה על טעם טוב של המזון, על בריאות העובדים ועל איכות הסביבה, אלא היא גם חובה לפי החוק.

עם זאת, כדי להבטיח תפקוד אופטימלי של המערכת לכל צורך או שימוש, חשוב לבצע התקנת ארובות בשלבי עבודות נירוסטה בצורה מקצועית ומדויקת, שתבטיח יעילות אופטימלית של המערכת, מיצוי היכולות שלה, מניעת ליקויים וצמצום תקלות בעתיד.

יתרונות התקנת ארובות נירוסטה

נירוסטה היא פלדת אל חלד. חומר בעל תכונות ייחודיות, שהופכות אותו אידיאלי לצרכים שונים ומגוונים. 
במטבחים תעשייתיים, מסחריים ומוסדיים, כמו גם בענפי תעשייה רבים, נירוסטה הוא חומר גלם דומיננטי, בזכות העמידות הגבוהה שלו בפני לחות ורטיבות – הוא לא מפתח קורוזיה או חלודה.

בנוסף, נירוסטה עמידה מאוד בפני תנאי טמפרטורה משתנים ולכן היא מתאימה גם לייצור של ארובות לצורך שחרור עשן ואדים רותחים, שכן היא לא נפגעת או נסדקת בעקבות חשיפה לטמפרטורות גבוהות.

ארובות נירוסטה מיוצרות עם תוחם פלדה המספק משטח חלק מסביב למבנה הארובה כדי להגביר את יעילות המערכת בסינון רעלים. 
בנוסף, היכולת הגבוהה של נירוסטה לספיגת חום מאפשרת להגדיל את רמת הבטיחות של הארובה ואת רמת הביצועים שלה.
לבסוף, נירוסטה נחשבת עמידה גם בפני סוגים שונים של כימיקלים ולכן היא מתאימה לייצור של מגוון רחב של ציוד, חלקים ואביזרים לצרכים שונים.

התקנת ארובות נירוסטה עם צוות ונטק

חברת ונטק מספקת מעטפת רציפה של שירותים, הכוללת אפיון ותכנון של ארובות נירוסטה, לצד התקנת ארובות נירוסטה, על ידי צוות מקצועי של בעלי מקצוע מהמובילים בענף, המחזיקים ברישיונות עבודה בגובה – בהתאם לדרישת החוק והתקן.

אנו מספקים גם ייצור מותאם אישית של מגוון מערכות סינון אוויר, מפוחים, מנדפים וציוד נירוסטה מגוון ולכן אנחנו יכולים לתת ללקוחותינו מגוון רחב של שירותים תחת קורת גג אחת, שהוא לא רק ONE STOP SHOP, אלא גם מאפשר לנו לספק לכם עבודת התקנה מדויקת ונכונה שמאריכה את חיי הציוד, מונעת ליקויים ומצמצמת תקלות בטווח הארוך.

לסיכום,

חברת ונטק מציעה ללקוחותיה שירותים מקצועיים בסטנדרטים מהמחמירים ביותר בענף, כדי לספק ציוד איכותי, עמיד לשנים רבות, שיכול לשרת אתכם היטב במגוון רחב של צרכים.

צרו קשר ונשמח להגיע אליכם לפגישת ייעוץ והתאמה לקראת התקנת ארובות נירוסטה ומגוון סוגים של ציוד משלים.

צור קשר

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר ולפגישת ייעוץ חינם.

זמינים לכל פניה באמצעות המייל: office@ventech-air.co.il

או בטלפון:  03-6881851055-555-2530

לוגו שקוף של חברת ונטק Ventech
לפגישת ייעוץ חינם ולקבלת הצעת מחיר צרו קשר
דילוג לתוכן